Sticky fingers tonight!

Oh vad seg och trött jag är! Passande - för nu har jag LOV! :D

Lovet skall firas genom att gå till Sticky ikväll med kungälvsborna. Dessa personer är det enda jag gillar med Kungälv. Allt annat är bara skit rent ut sagt... :P Kexfabriken kan jag kanske däremot rekomendera att, en snabbis, titta in i!

Men nu ska jag ta en tur med Chickis i det fina(?) vädret för att sedan ta en uppiggande(?) tupplur. Jag älskar att sova bör tilläggas!

En ny (ganska lustig) bild på mig och nyblivna brunetten Emelie. Jag har själv länge funderat på hårfärgning, ska leta lite inspiration från nätet och återkommer med vidare information om detta viktiga ärende :) Hold on! :)
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0