Who's gonna win?

Ok people. Nu ska vi skriva om ämnet som antagligen alla bloggare och bloggerskor tar upp idag; melodifestivalen. Känner med andra ord att detta inlägg inte kommer bli särskilt originellt. Men hey, vi lever ju i Sverige. Landet lagom hehe...

Så för er som inte är intresserade av att läsa våra favorittippade inför kvällen föreslår vi att läsa våra gamla inlägg istället. ;)

Spännande, spännande...

Nina: "Med en touch av elegans och härlig pipa så tar Charlotte hem vinsten efter timmar av svett och nervositet i greenroom. Grattis Lotta!" (Men jag gillar även BWO. När kommer nästa Hits for Kids skiva ut tror ni?)

Bella: " Med sina vältrimmade huvuden, redo att charma tv-publiken såpass att dom lyfter luren, så tror jag på bröderna Rongedal!" (Något som chockade mig var att jag i år faktiskt håller en liten tumme för Sanna.)


          image8

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0