Who's that BIMBO?

Klockan är nu exakt 15.03 och jag har bestämt mig för att klockan 15.15 är det slut på roligheterna! Då SKA jag plugga. Varifrån ska jag hitta motivation?
Promenader sägs hjälpa - jag redan tagit två stycken!
Frida var här en stund och jag fick prata av mig om saker som inte har med skolarbeten att göra.
Jag är med andra ord på G för att plugga. Hmmm....?!

Igår blev vi i alla fall klar med det enda roliga projektet i skolan - musikvideon i rörlig bild! Det var riktigt kul. Inspelning hos frida och i studion i skolan. Redovisning stog på schemat igår och som tur var så var vi klara med redigeringen! Lite ironiskt valde vi låten Lambretta - Bimbo... Jag spelade bimbon, frida var grym som lambretta med attityd och krossat hjärta. Madde fick vara det som ingen av oss ville vara - playerkillen! ;) Dock ångrar jag mig bittert, nu för tiden blir jag nämligen kallad för BimboBella. Älsklingscenen är ju helt klart den när "Frida" hittar trosorna i "Maddes" säng. Lika skoj varje gång! ;) Jag vill veta betyget NU!

image26


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0