Aquolina

Solen gassar och folket dom glassar :p

Idag ska jag på reunion med min gamla gymnasieklass. 5 år sedan var det vi tog studenten, men det känns nästan som igår. Eller snarare, så önskar jag väl att det var igår! Blir så pirrig i kroppen när jag ser årets studenter åka runt på sina flak i stan =)  På torsdag är det Bellas tur. Jag kommer vara lika pirrig då, underbar känsla. Så skönt att vara glad student, så ovetandes om att livet och verkligheten kommer ikapp en väldigt snart. Så var det för mig i alla fall.

Ni får ursäkta att det varit lite kasst med bilder det senaste (bilder på oss då). Har inte laddat över några bilder på datan alls det sista. Och så är man lite lat. Ingen bra kombination det där. Skyller faktiskt på värmen ;)

Såg för nån vecka sen att de fått in Aquolinas Pink sugar-serie på Åhlens. Parfym för kropp och hår, duschkräm, puderpuff o.s.v... Så är du en riktig gottegris som vill lukta sockervadd så satsa på detta. Själv använder jag deras hårmask som är grym! En hårmask funkar som en vanlig inpackning, välbehövligt i sommartider när håret lätt blir torrt och sprött. Doftar underbart av persika och är otroligt dryg (man använder den ju inte heller varje gång man tvättar håret). Visst ser den "go" ut?


image254

image255

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0