"Bara så att du vet"

En tur med Chicko bjuder nästintill alltid på roligheter. Oftast handlar det om snälla kommentarer eller folk som gullar och lockar på henne. Nu precis mötte jag dock på en lustig snubbe...

Gubben: Det där är en collie, du vet en lassiehund! (skriker)
Jag: hehe ja, där har du rätt!
Gubben: Jaa, alltså, vadå? Jag VET att jag har rätt?! Den finns i tre färger, det där en sobel.
Jag: Ja, jag vet. Det är min hund faktiskt :) 
Gubben: Det är en vallhund också, bara så att du vet...
Jag: Mmm, precis...

Hmm.. Varför trodde han sig behöva ge mig en lektion av min hunds ras? 
Well well, det var lite skoj, men dom som känner mig vet att jag inte alltid kan hålla minen! ;) 

                   image189

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0