Dell inspiron

Kom ett tidigt födelsedagspaket hemlevererat till mig! Oh så glad jag blev! Fyller ju inte år förrän om tre veckor ungefär, men eftersom S ska vara i Singapore ända fram till midsommar och därmed missar min dag, så blev det ett tidigare paket.

Fick något som förhoppningsvis kommer göra mig ännu duktigare på att uppdatera bloggen, nämligen en Dell Inspiron. En lila med blommönster på! Påtal om rosigt och blommigt liksom :) Och lila är min favoritfärg, så det kunde ju inte bli en bättre mix! Blev i alla fall helt hopp-och-skutt-glad. Thanks sweetiepie!

Nu ska det bloggas och skrivas, och msn:as som aldrig förr haha... Kanske borde döpa om bloggen till datanerds.se??


                    
image218

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0