Fredag

Work work... Skola och sen jobb. Det är min fredag det. Sitter på pedagogen, Erika är och köper fika till oss. Snällt. Jag orkar ju inte röra mig en cm och dessutom måste jag vakta våran data och framförallt våran plats. Konkurrens bland studenterna ska ni veta.

Helgen blir förhoppningsvis rolig. S kommer hem från en vecka i Norge. Nu ska han vara hemma i en vecka och sen åker han till Singapore och Dubai och jobbar ända fram till midsommar. Missar Bellas student, min födelsedag, min examen och mycket som är "Family-stuff". Jaja, han får se en annan del av världen så det är okej. Tur att jag gillar att vara en ensamvarg ibland haha. Men Bella flyttar säkert in några dagar i alla fall.

Denna bilden dök upp när jag googlade på ensamvarg: 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0