Gina tricot

Gäsp. Seg lördagsmorgon och förkylningen släpper inte. Måste vara pollen. Ska googla lite på det sen hehe... Eller så får jag väl ta lite av syrrans medicin och se om det blir bättre.

Hade ju med mig kameran till Sofia igår, men glömde att använda den. Onödigt att påminna sig själv 1000 gånger om att verkligen ta med den då. Men men... Jag och Linda pratade en del om smycken igår, så lägger upp mina favoriter från kyssjohanna.se senare i helgen. Imorgon med andra ord. De har så mycket fint nu, man får passa sig så man inte råkar klicka hem en hel drös.

Dessa örhängen hade jag på mig igår i alla fall, de är från Gina Tricot. Lite kass bild, men jag tyckte den var "cool" ändå hehe. Och coolhet går före fotografens skicklighet, eller hur?


                     image222


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0