Klassfest Sp3c

Igår var det klassfest som stod högst upp på listan. Massa cred till klassens egna festkomité som gjorde kvällen minnesvärd. De hade ordnat med pastasallader, glass och roliga lekar.

Jag blev nominerad till klassens pricksäkraste och fick alltså tillsammans med Moa och Lisa försöka pricka godisar i en hink genom att spotta ut dem...! Behöver jag nämna att jag förlora hela skiten? Haha...
Men ptjaa, gick ju inte så bra för Madelene heller! ;) 15 armhävningar mot Nicklas och Jess... Kan tänka mig att du också kom sist, eller? ;) Hihi...

Sedan blev det dans. Dock mest bara "vårat gäng"... Lite tråk! Det är ju det som är själva grejen på fester?! Eller?

Kvällens klänning kommer från H&M faktiskt. Ovanligt för mig. Jag hittar aldrig kläder där. Men denna föll mig i smaken.


image247

Kommentarer
Postat av: Madde

Kom sist då eller? NEJ! jag va fatiskt på 11 när Nicklas var klar, kan tänka miog att Jessica ite ar lika bra som mig (A) hahah du vill bara att någon skavara lika dålig som du ;)

2008-05-24 @ 13:22:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0