kyssjohanna.se

Har inlett denna söndagen med att kolla på gamla repriser av Gossip Girl (dom har tydligen GG-marathon på kanal 5). Senare ska vi fyra storasyster, så det blir kalas, ballonger och hela den biten =)

Här kommer mina utlovade favoriter från kyssjohanna.se, nätets i särklass bästa smyckesbutik.

De två första armbanden kommer från One Of A Kind och är populära hos bl.a. Lauren Conrad och Nichole Richie. Riktigt söta och med budskap. Det gillar jag!

Vidare är det söta Sisters-armbandet, peace-armbandet och peace-halsbandet från märket Dogeared - som är mitt personliga favoritmärke på sidan.


image234


Kommentarer
Postat av: Bella

Ohh jag gillar! :D

2008-05-18 @ 12:47:21
URL: http://sistersisters.blogg.se
Postat av: Linda

Dom e ju sååå nice de armbanden måste införskaffas snarast:)frågan är bara vilket man ska köpa..

2008-05-18 @ 18:50:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0