Måndag ... igen

image190<----Jag och söta H

Ännu en hel vecka framför sig med råplugg. Man börjar vänja sig måste jag säga. Men det är väl ungefär såhär resten av arbetslivet kommer se ut ;)

Vaknat efter en kopp kaffe nu i alla fall. Det behövdes, sen blev det fart på skrivandet kan jag lova. Nästa vecka ska vi (jag och Erika) lämna in första riktiga utkastet på vårt examensarbete. Spännande. Man är lite nervös - godkänd eller ej. Eller kanske VG rent utav ;)

Var och köpte lite lunch förut och tog en snabb sneakpeak in i Mandel - min och Bellas nya lilla favvobutik. Hittade en finfin liten tunika/klänning (hur många sånna har man nu?) som jag ska önska mej i födelsedagspresent. Japp, ni alla kan ju börja fundera på vad ni ska inhandla åt mej ;) Ni har precis en månad på er, fr.o.m imorgon hehe...

Väntar nog ett paket från Nelly när jag kommer hem också... Man blir som ett barn på julafton. Får visa er senare i veckan vad det blev. Ett litet, litet paket till mej bara (för att jag pluggar så duktigt haha).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0