Min dag

Jag håller med föregående inlägg - härliga dag!

Dagen började med frukost på altanen och fortsatte perfekt med att få skjuts till stan för att träffa Emelie. Tack A+A.
Vi strossade runt lite längs avenyn och solen sken som bara den. :D Emelies solglasögon gick sönder och jag hade inga med mig så det började med att vi köpte det. Jag blev jättenöjd trots att det bara blev första bästa i princip... Härligt! Sen blev det smågrejer, inte ens värt att nämna! onödigt, onödigt!

Nu är det plugg som gäller för min del. Allt i min romananalys skall utvecklas, kopplas till samhället, till boken eller till modernismen. Jag ska gå in på djupet, hitta samband, göra tolkningar av citat och se om boken ger svar på frågor jag har. Puh!

                               image188

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0