Ny favvodoft!

Oooh. Vet ni...? Jag har hittat en ny favoritdoft... *trumvirvel trumvirvel*... ;)

Britney Spears
nyaste Believe.

Jag blev positivt överrakad då jag faktiskt inte vart något större fan av hennes tidigare dofter. Har hennes Fantasy i parfymhyllan men använder den aldrig. Jag vet inte, tycker den är för tung på något sätt. Hmm.. Varför köpte jag den då, undrar ni?! ;) Men jag fick den faktiskt i present av mamma... ;)

I Vilket fall som helst - här kan ni läsa mer om den http://www.britneyspearsbelieve.com/ Söt sida va? :)

"The greatest freedom is to believe in yourself"

Hmm.. Duktigt retuscherade reklampbilder för parfymen dock...

                                   image169

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0