Otursdag

Ojoj, vilken otursdag igår. Håll till godo! Allt blev fel. Så fel och jag blev så arg att det nästan var roligt i slutet. Jag och Emelie träffas i Brunnsparken. Vi tar spårvagnen till chez och ska precis gå in när Emelie rycker tag i mig. "Gud vad pinsamt bella, min klack gick av"... :O Desperat försöker vi laga skon utan att lyckas. Vi blir tvungna att åka hem till mig för att byta skor. Vi tar nya tag och åker sedan in igen. Väl inne på chez går allt bra. Folktomt dock och vi bestämmer oss för att dra vidare. Väl framme påstår dom att vi inte alls står på listan vilket vi är 100% säkra på att vi gör. ORKA ORKA! Jag vill ta ett snack med vakten men emelie och robin hindrar mig (som tur var) "vi vägrar låta dig skäma ut dig" Haha... Det slutade med att vi hamnade på Burger King... De hade självklart slut på läsk så Emelie fjäskade till oss 2 glassar som "plåster på såret".. "Ohh jag som älskar cola, helvete, jahopp, då vill ja ha två glassar istället" Haha gud, så kul det var ändå...

Valborg blev i alla fall lyckat! Här är Anna, Jag och Lisaträdgårn... + Malin på andra bilden :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0