Prom

Jag har tidigare nämnt att studenten närmar sig men jag har ju nästan glömt att BALEN är innan! :O Jag har knappt hunnit tänka på den och därför inte orkat planera så mycket som jag egentligen önskat. Vad jag vet är att jag ska ha en lilaglansig tubklänning från Oasis (relativt kort), vita skor med kilklack och vit kuvertväska.

Hur vi tar oss dit är också lite halvt planerat och ganska nice om ni frågar mig. Antagligen har vår vän Anna fixat så att vi får åka med några killar på båt och anlända vackert med den till Marstrand (där balen då är). Limo till bal är uttjatat människor! Båt skall det vara...Yes! Däremot till studentfest går väl limo bra! Hoho! ;);)

Sen har vi ju frisyr. Förösker leta lite inspiration på nätet men hmm.. Vad tycker ni? Kontaka mig, ring mig, ge förslag till en desperat för guds skull... ;)

image242

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0