skola, stan + tv

Sitter här och gör absolut ingenting. Emelie var här precis och gjorde en fin balfrisyr till mig! Jag ska nog satsa på den! Hon är grym, i både hår och smink.

Innan dess var jag i skolan en stund på textkommunikationen för betygssnack och fotografering till Kungälvsposten. Undra om våra reportage kommer med? Sen blev det stan. Tog en glass med Lisa och Madde i solen för att sedan möta upp Emelie för en fika. Emelie tog världens äckligaste äppelpaj, ursäkta mig men den måste ha varit gammal! Smakade spya i munnen, jag skojar INTE! Köp inte café kosmos äppelpaj med andra ord. Jag själv tog däremot en god morotskaka och hallonsmoothie som vissa genast blev avundsjuka på! ;)

Annars händer inte mkt ikväll. Kollar tv-tabån och hamnar väl framför:

  • 19:30 Vänner
  • 20:00 So you think you can dan...
  • 21:30 Dirty sexy money

  • //B

    image253

    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0