Skön dag!

Idag blir en riktigt underbar dag! Ska bara göra kul saker, inget annat hehe...

Vaknade pigg som en lärka vid kvart i 8 (okej, klockan ringde eftersom jag var tvungen att parkera om bilen innan 8 för att slippa parkeringsböter). Men därefter så blev jag åtminstone pigg. Tog en smoothie framför nyhetsmorgon och gjorde mig redo för en morgonpromenix i det UNDERBARA vädret. Känns som om lite av den värmen som vi hade förrförra veckan börjar komma tillbaks nu! Tack du där uppe bland molnen :)

Promenaden gick fintfint, såg många roliga saker på vägen som fick mig att skratta. Folk i allmänhet vet ni... Hilarious=) När jag korsade över ett mindre skogsparti tror jag att jag trampade på en död snok eller nåt... Vågade inte stanna och kika efter och ska nog undvika att kolla under jympaskorna. Urk.

Nu blir det riktig frukost och sen in till stan för en tidig brunch med Josefin, min gamla trogna idrottsklasskompis. Ska bli kul att uppdatera sig med senaste nytt i hennes liv!

Sedan blir det träning på gymmet med L. För dom som inte vet så pumpar vi rätt rejält på gymmet i dessa dagar. Kul, nyttigt och såntdär.


                  image237

Sen blir det kvälla och då ska jag träffa söta Angelica för ett glas på nån nice uteservering.

Jaa detta är en dag att se framemot! Och den börjar ... tre... två... ett.. NU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0