Skor?

Gå-in-skor-tajm för mig idag igen. Jag bli galen! Nu har jag ändrat mig igen, tror jag. De jag köpte senast står iaf för tillfället längst ner på listan att bli balskorna, haha! Hur som helst, i skåpet står 4 par vita skor som tävlar om att bli studentskor eller balskor. Både höga och låga och såhär är det.

Fördel med klack: Benen blir snyggare och det är allmänt festligt helt enkelt.

Nackdel med klack: Jag får ont, särskilt om man ska stå och hoppa på flaket eller dansa hela natten. Plus att vägen till balen består av flera kilometer kullersten, hehe!

Fördel med platta: Söta och bekväma, oftast.

Nackdel med platta: Hmm.... Kanske inte riktigt lika snyggt som klackskor.


När vi ändå är inne på skor. Se så söta! Rosett och allt! :) Fornarina från asos.com

image250

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0