Slippa-metoder

Haha, trots att det var betydligt lättare att sitta ute på altanen och plugga märker jag hur duktig jag är på att smita!


- Nämen oj, jag glömde ju solglasögonen inne, kanske lättare att plugga om man slipper kisa...?!
- Kanske också lättare om jag går in och hämtar något att äta på medans jag pluggar.
- Gud vad törstig jag blev av maten.. In och hämta japp...
- Jahopp nu kom mamma, sitta och prata lite med henne.
- Nu förtjänar jag lite paus.


Kom för övrigt över en rolig bild på Miss Barton... Älsklingsjacka, älsklingsskor och älsklingsväska?! Kul att hon vågar säger jag! De flesta kändisar skulle aldrig kunna tänka sig använda dyra grejer två gånger. Näpp, de hamnar i papparskorgen istället. Onödigt!
image195

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0