Snabbuppdatering

Hej igen kära läsare. Jag hinner nog skriva en snabbis innan det bär av till stan för att träffa Emelie. Det var längesen och jag gillar henne! :) Det blir nog chez till och början med för ett glas vin eller två. Ni vet där alla stadens 18-åringar sitter och förfestar. Haha. Jag är inget vidare för just chez, det finns mysigare ställen men men.

Jag var förresten i stan idag med mammi. Köpte en blå klänning med vita prickar på som jag har på mig just nu. Den är ganska söt ändå! :) Sen blev det en typ av kort vit jacka som jag kan ha över på studenten om det skulle bli kallt när vi springer ut. Sedan blev det ju skor som vanligt. Två pumps, svarta och vita. och ett par låga vita. Skohyllan behövs alltid fyllas på, inte sant?! :)

Ajaj, vilken tidsoptimist jag är nu då. Nu blir det rusa till bussen. Puss & Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0