Sommar, sommar och sol

Sommarn är här! Eller vad säger ni? :D Jag har iaf kunnat sitta ute i bikini tre dagar i rad nu! Härligt! Fick dock lite brända axlar men who cares.

Dock inte en lugn stund. Har jag suttit ute, har böckerna vart med och likaså inne. Jag har ALDRIG haft så här mycket att plugga. Om ni inte tror mig läs maddes blogg: mwahlberg.blogg.se. ;) Men det är helt sjukt. Jag har till och med fått börja prioritera vilket ämne jag vill nå högre betyg i. Jag har försökt att kämpa med allt men idag värkte mitt huvud så enormt och mina ögon blöder i princip. Mår man så, så tror jag resultaten blir halvdana ändå... Som nationella proven i matte C idag! Ni förstår att jag inte sov en blund inatt va. :P Svåååårt!

image200

Kommentarer
Postat av: Caroline

Visst är det härlígt med solen, sitter med i bikini och bränner mig! Hoppas det går bra med allt pluggande;)

2008-05-09 @ 15:40:45
URL: http://carolineannamaria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0