Too Faced, Diamond gloss

Andra delen av mitt fantastiska läppglanstest för alla er fanatiker därute ;)

Nu är det Diamond Gloss från Too Faced som står på tur. Wow! Enligt namnet och beskrivningen ska dina läppar gnistra som flytande diamanter. Jo men visst vettu, tänkte jag. Egentligen är jag inget stort fan av alltför skinande och skimrande läppglans, men har hört så mycket bra om just detta så ville testa! Man är inte sämre att man kan ändra sig.

Gnistrande läppar - Javisst (ett tag). Inget för dej (mej) som föredrar matta läppar.
Konsistens - Otroligt mjuk! Inte så klistrig som de läskiga Juicy Tubes.
Färg: Halvtäckande (mitt är i nyansen lilac).
Doft: Underbar, "cupcake"-liknande. Kan bli för artificiell för vissa kanske.
Hållbarhet: Sådär. Försvinner om man äter o.s.v., vilket många läppglans gör. Men med tanke på att man får 13 ml för 135 spänn, så kan man kosta på sig att om-applicera.
Summan av kardemumman: Jag diggar mitt nya gloss. Nu i sommnar ska jag vara diamantkäftad, så är det bara ;)


                      image196


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0