Too Faced, lip injection

Det bränner och svider... Aj aj... Alltid lite tveksam till lipplumpers! Denna funkar garanterat, men till vilket pris? Läpparna blir sprängröda (jag har den genomskinliga nyansen) så man måste använda ett annat läppglans eller stift över om man som jag redan har väldigt naturligt röda läppar. Och om man inte är ute efter überröda läppar då bör tilläggas...

Det är alltså Lip injection från Too Faced som jag pratar om. Som den produktjunkie man är var jag tvungen att testa. Alltid nyfiken på produkter man hört det viskas om. Och jag kan säga att den är bra, men inte en favorit för mej. Klistriga läppglans (ni vet när det blåser och man står med en hel peruk fastlimmad vid läpparna) är ingen hit för mej!

Å andra sidan vet jag många som älskar den!

Finns på bl.a. www.eleven.se, www.nelly.com eller på Grandhuset på Kungsgatan. Kostar mellan 180-200 pix.


image213

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0