Wet n' wild läppglans

Godmorgon polare!

Som sagt... Igår kom mitt lilla paket från Nelly, hurra! Testar just nu ett av läppglansen jag beställde, nämligen ett från Wet n' wild (ni vet det där sminkmärket som fanns när man var liten). Ganska kul att de kommit med nya produkter nu! Framförallt är dom ju riktigt billiga. 49 svenska kronor fick jag ge för denna produkt! Alla produkter ligger inom den prisklassen.

Med andra ord hade jag inte jättehöga förväntningar på kvaliteten. Men jag får nog medge att jag är grymt imponerad! Läppglanset är super - hållbart (testade det under ett hårt och svettigt träningspass igår hehe), snyggt, väldoftande (mjuk pepparkaka) och helt enkelt ganska likt andra läppglans i den dyrare klassen.

Det står även i beskrivningen att läppglanset ska ha "plumping effect" vilket jag inte märker så mycket av förutom att det pirrar lite i läpparna.

Jag är jätte-jätte-nöjd med mitt köp - puh!


image194

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0