Budget

Hello!

Vilken regning och grå helg vi haft. Vad hände med den lilla snö man fick se för nån vecka sen? Den får gärna komma tillbaks lagom till jul. Idag är ju första advent, mysigt värre!

Har kikat runt lite på jul- och nyårskläder nu ett tag. Och eftersom jag inte vill lägga alltför mycket pengar på detta så tänkte jag tipsa om lite plånboksvänligare plagg och skor. Det tror jag alla tycker om, inte bara jag. Att inte dra ner på kvalitet är ändå något som jag tycker är ganska viktigt.  So here it goes.

Nelly finns alla möjliga märken, allt från Ted Baker och Burberry till Ichi och Vila. Med andra ord: dyrt och billigare. Denna mixen är perfekt tycker jag, det finns nåt för alla och vänder sig inte bara till en typ av folk.

Nelly har bl.a. ett "eget" skomärke som heter Nelly shoes. Skorna är ursnygga och kostar inte över 500-lappen. Priserna ligger oftast mellan 200-400. Väldigt lagom. Mycket fashion för lite stålar. Här är mina favoriter:

 
Ett ganska nytt klädmärke som de fått in är Jeane Blush. Väldigt enkla plagg utan för mycket detaljer. Ändå väldigt snygga, enligt mig. Skulle absolut kunna tänka mig en klänning härifrån på nyår. Klänningarna kostar 299 och tubtoppen 129. Man tackar:



Slutligen, från vänster till höger:
Klänning, Cheap Monday 299:-, Kjol, Koola Anna, 379:-, Klänning, Ichi, 399:-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0