Essie

Godmorning!

Tänkte börja förmiddagen med att tipsa om en bra handkräm. Antar att det inte bara är jag som får torra händer direkt när det slår om från sommar till höst. Om inte annat, så är det ofta på händerna som man ser hur man åldras. Inte för att dte är nåt fel på det, men det blir ofta extra tydligt där.

Jag använder en handkräm (kombinerad nagel- kropps- och handkräm) från Essie. Yes, samma märke som alla favoritlack kommer ifrån. Finns i många olika dofter och just nu är jag ägare av en nästan slut Pomegranate Mango och en helfull Blueberry Banana. Kan verkligen rekommendera denna produkt, då den snabbt går in i huden och inte känns plastig (tänk Atrix handkräm). Dessutom innehåller den massa bra ingredienser som aloe vera och ahasyror.

Förutom att det går att köpa på nätet så är Åhlens (i Nordstan) bäst tycker jag. Där kan du själv testa och se vilken doft som passar dej bäst. Finns i små och stora flaskor. Jag går alltid för de små, väldigt praktiska i väskan. Ser väldigt liten ut, men väldigt dryg om man inte överkonsumerar helt.

Man måste ta hand om sina tassar, glöm inte det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0