Mr and Mrs Pratt

Tar mig en liten städpaus för att kolla på The Hills.

På tal om den serien så har ju Heidi och Spencer gift sig nu. Spektaklet skedde visst i hemliget, i Cabo, Mexico. Ja, vad ska man säga. Hoppas att de lever lyckliga?! Grattis Heidi till världens mest osexiga kille (och då syftar jag mestadels på hans insida - utseendemässigt ska man få slippa bli bedömd).

Jag vet inte om det bara är jag som tycker detta. Men det ovannämnda paret ser alltid så himla planerade ut på alla sina kort. Det ser aldrig naturligt ut. Här kommer några exempel på vad jag menar. Is this for real? Eller är deras kärlek lika plastig som Heidis tillsatser?



Och min personliga favorit:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0