Fotbollsgalan

HEJ ALLA! Har ni saknat mig? Gissa vem det är! Vi är ju faktiskt två bakom bloggen. Vilket jag verkar ha glömt. Och kanske också ni. Usch,  jag får skylla mig själv så kass jag är va....

Mycket har hänt. Eller hm? Så brukar man skriva i alla fall. Jag har i alla fall blivit lite mer hälsosammare. Börjat på Sportlife med systrarna (efter många om och men, hehe). Dessutom har jag börjat äta hur mycket knäckebröd som helst. Gott och nyttigt! :P Oviktigt vetande om mig....

I helgen var jag på fotbollsgalan i Falkenberg med Johan. Det var jättefint och roligt. Go mat, hyfsad underhållning och ett möte med självaste Ljungberg och Alexandersson. Det blev tre fina kort på Johan och Ljungberg efter att jag fått en kamera slängd i handen. Hmmm!!! Själv ville jag inte vara för på och struntade i att låta någon ta kort på oss. Ångest ångest!!! ;) Vå åkte dock hem lite ledsna eftersom Johan inte vann sin nominering årets överraskning. :(

Bilder från kvällen kommer väl så smoningom! :)

Puss B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0