X-mas gifts

Bella - äntligen! Nu slipper jag skriva så "mycket" hela tiden haha...

Tänkte berätta lite om min nya grej för i år. Nämligen att maila länkar med det jag önskar mig till min käre pojkvän. Eftersom han är på resande fot, jämt, så lär han ju inte kunna gå så mycket i affärer. Och då gjorde jag honom denna tjänst. Nätshopping borde bli hans nya måste i vardagen.

Ska visa upp lite vad jag hade på min lista så att ni kanske också blir inspirerade. Jag har hittat allt på de grymma sidorna accesora och eleven.

Kit från Smashbox står högt upp på listan. Vill ju verkligen lära mig detta med ögon bra nu, så väldigt praktiskt att man får en DVD-skiva med lite tips på. Bra att få med lite borstar också.



Duschkräm och Lotion från Cakebeauty doftar mums.



4-pack i kropps-skrubb skulle jag behöva. Perfekt presentförpackning. 100% naturliga produkter med.



Jag älskar verkligen doftljus! Blir en så mysig och varm stämning. Jag är helt såld på sånna. Så ett presentset från självaste Voluspa skulle jag bli väldigt glad för. Så lyxigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0