Söndagshumor

Hello!

Hur mår ni? Pigga? Bakis kanske? På söndagar är det tillåtet att slappa. Det är bara en sån dag. Söndagar tenderar också att bli lite gråa och halvt depressiva, men idag känns det inte så för mig. Har tagit en rejäl promenad ute i det blåsiga men vackra vädret. Detta orkade jag förmodligen eftersom jag inte var en av dom som svirade runt på stan igår :) Va frisk och hälsosam man plötsligt känner sig efter en lugn helg.

Var hos brorsan igår och kollade fotboll och spelade poker (jag var grym!). Mr Friberg var också där och vi vek en hel halvtimme för att kolla  på massa roliga klipp på youtube. What a saturday ;) Här är min favorit, just for you. Speciellt kul är det i slutet när "discot" kommer igång haha:

http://www.youtube.com/watch?v=-mVONyfs0bM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0