Too Faced

Dagens vill ha är denna fina palett från mitt favoritmärke Too Faced. Tre olika solpuder i perfekt storlek!

Snow Bunny - perfekt "vinter"-bronzer, som ger en gnistrande och mer kall känsla. Det är denna nyans som lockar mest just nu i höstider måste jag säga.

Sun Bunny - (denna har jag i originalstorlek!) ger en riktigt sjysst färg. Ganska matt och inte så påtagligt solig och glittrig. Har nog nämnt denna innan eftersom det är en favorit.

Pink Leopard - karibisk bränna på burk, helt enkelt.

Kanske är det lite konstigt att denna produkt släpps i hösttider? Ja, ganska. Blir nog inte ett köp för mig, men den kan klassas som dagens  VILL HA ändå... Fin och gullig grej. När man vet att innehållet är bra så blir det bara ännu fler pluspoäng. Nästa sommar, förmodligen! Kan tillägga att Snow Bunny är den man får mest av, en poäng där.

Kjär blev kär:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0