choklad

Ja, Nina - jag äter faktiskt ekologiska frukter varje dag på KD. Dom funkar! :) Jag har bland annat blivit beroende av kiwi.

Men skit i det nu. Det jag skulle skriva om, när vi ändå var inne på mat. Är att jag idag testade nya (?) marabou Amigo. (Ja, det är mat för mig) och den var goood! Men favoriterna är apelsinkrokant och mintkrokant. MUMS! och när vi ändå är inne på choklad. Är inte Noblesse typ det godaste som finns? Åh, jag älskar choklad! När jag gick i skolan och skulle ha prov brukade mamma skicka med mig en bit mörk choklad som jag skulle äta innan provet för att bli pigg och klartänkt. Kanske hjälpte det?! :) Och man blir väl glad av choklad också? Det är ju alltid skönt att vara glad...

Denna vore trevlig att få ;)



Kommentarer
Postat av: linnea

Åh mums, nej det skulle inte vara fel att få

2008-09-07 @ 11:45:38
URL: http://nejas.blogg.se/
Postat av: MichaelaRV

BELLA blogga oftare din mutta!

2008-09-29 @ 14:48:41
URL: http://michaelarv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0