Happy Helg

Mysiga helg! Hoppas ni alla ska hitta på nåt som ni tycker är riktigt kul!?

Själv har jag fått hem mannen nu igen, och ingen är väl gladare än jag! För oss blir det nog lite partaj imorgon kväll hos våra grannar Johan och Frida. Härligt! Men först två jobbpass för mig, så inget fredagsmys här inte. Men det är okej, jobbet är kul på sitt sätt :)

Jag kan ju redan tipsa er om nästa lördag i alla fall, när jag L och H ska stå på kommersen. Japp, Göteborgs största loppmarknad. Massa kläder, smycken, skor och produkter kommer säljas ut till underbara priser. Be there, vetja ;) Fynda, fynda! Spana efter tre blondisar med världens grymmaste bord, så vet ni att det är vi! Och om ni inte vill shoppa loss, så kom och säg hej bara.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0