Hundvakt

Denna vecka kommer jag ha en speciell inneboende hos mig, med betoning på speciell. Nämligen Chicko - familjens hund. Detta är en filur som aldrig blir nöjd, så jag vet inte ens om hon kommer trivas hos mig. Huset där mamma och pappa bor är det enda som duger. Hon vägrar att vara borta längre än en dag hos någon annan. En väldigt hemmakär vovve med andra ord. Därför är jag lite orolig om en vecka på Hotell Nina kommer passa fröken uppnosig?!

Det finns tusen saker man kan säga om denna hund, ordet normal ingår dock inte. Hon är väldigt lurig och inställsam vilket hon varit ända sedan hon var valp. Hon vet nog vad hon har gjort genom alla år och dar... Suck.

Hörde att veckan ska bli solig och bra, så mig lär ni väl hitta på nån äng tillsammans med en envis jycke på andra sidan snöret.

So long!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0