Idol?

Ikväll börjar väl höstens nya snackis igen. Programmet som får oss att tycka synd om de stackars tondöva ungdomarna som utsätter sig för juryns hårda ord. Jag talar naturligtvis om Idol. Och i år ska det tydligen vara den nya, ännu tuffare juryn. Stenhårda. Personligen så tycker jag nästan att juryn är skrattretande där dom sitter och tror att de har all världens makt i sina händer. Och så sitter de egentligen bara och dömer ett ganska harmlöst  och mesigt musikprogram. Well, bra tv är det ju hur som helst eftersom jag kollar på skiten.

Här är min idol trots att jag inte inspireras av frisyren i just den här videon:

http://www.youtube.com/watch?v=J924ehHprro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0