Innebandymatch

Blev inte en promenad runt Härlanda Tjärn som jag hoppats på, vi styrde jympadojjorna mot stan i stället. Tog en dryg halvtimme, och var en härlig liten vandring. Väl inne så köpte vi varsin glass och satte oss på kanalkanten och solade våra bleka nosar. Det var varmare än vad man trodde ute. Riktigt sommarväder! Underbart på alla sätt och vis. Höstdagar i sommarstil är något vi behöver mer av här i Svea.

Sen tog vi vagnen hem. Benen var sega och S behövde spara sig inför kvällens bandymatch. Brorsan, Johan och han är med i Korpen nu hehe... De spelar sin första match idag. Heja Backa Boys (vem kom på lagnamnet?)! Självklart är jag där med mina pompoms :) Innebandy är kul, krävande och svettigt! Puh.

Sen hoppas jag på inköp av diverse sötsaker så att vi kan ha en riktig mys- och tvkväll. Måste ju passa på medans mannen är hemma.

Bye for now!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0