Inredning

Idag har jag investerat i diverse olika grejer, mest inredningssaker (sen när man träffa L i stan blev det annat hehe).

Nu när det är höst tycker jag man ska satsa lite på hemmet efetrsom man ganska lätt stänger in sig i höstrusket. Mysig inredning som man trivs med gör det mer uthärdligt. Vi (mest S) håller ju på att renovera och vi är nästan helt klara. Golv ska läggas i köket och badrummet ska göras om helt. Men i stort sett ser allt ut precis så som vi vill ha det nu.

Tillbaks till dagens inköp. Jag tog brumbrum och åkte iväg till Backaplan. det blev lite kikande på Hemtex men där föll mig inget i smaken. På Chilli däremot slog jag till. Köpte fyra stora myskuddar till sängen. Verkligen ett tips till alla som behöver prydnadskuddar - här finns dom! Sen ska jag köpa en stor pläd också som man kan ha liggandes över överkastet, men det blir en annan dag. Sen köpte jag en liten ljusstake och ett stort, svart blockljus. Vårt sovrum har lattefärgade väggar, brun ekparkett, spegelgarderober och eksäng. Färgerna går alltså i enbart brunt och svart.

Vidare på Coop (mestadels för att köpa mat) hittade jag två korgar som jag ska lägga allt mitt smink i. Sminkbordet har svämmat över och det har sett allt annat än snyggt ut. Nu däremot är det clean and fine my friends.

Kuddarna som är hur goa som helst:

Den nya, städade sminkhörnan:


Kommentarer
Postat av: Basic / Snygg

Härligt med en sminkhörna!

Skulle verklign behöva det eftersom sminket har börjat ta över badrummet..

2008-09-07 @ 00:17:19
URL: http://basicsnygg.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0