Love sunday

Hej alla glada, pigga, bakisbenägna och ångestfyllda!

Haft en bra helg?

Här har det varit mys deluxe, eller vad man ska kalla det?! Kommersen igår gick bra, jag gillar när man får upp säljarandan haha. Väldigt affärsmässigt. Självklart fick vi inte sålt allt, men mycket. Bör ju nämnas att vi (mest L) hade ton med kläder med sig. Det var liksom resväskor och påsar fyllda!

Märkeskläder och lite dyrare saker (allt som vi sa kostade över 50 kr räknas som dyrt här) gick inte så bra. Vissa saker blev man förvånad över. Jag hade tagit med mig en helt ny parfym, som jag fick på köpet sist jag beställde från eleven. Den är inte så dyr i vanliga fall och jag gick dessutom ner hundralappen. Men nej, den fick jag inte sålt. Hur många som helst som höll i den, men när dom fick höra priset på 60 spänn så var det big no-no.

Här är den lilla goingen. Inte helt min smak dock, för söt:


"Rain"-parfymen från samma serie är dock underbar! Det har jag säkert skrivit här förr, men det tycker jag fortfarande.

Lördagen fortsatte sedan med mys och go mat på Den Lilla Tavernan, en liten dejt med S haha. Alltid lika skoj på våra dejter. Och detta är verkligen vårat favoritställe! Vi började gå dit för nåt år sedan efter att det varit rekommendationer i GP. Vi märkte att det inte alltid var lätt att få bord, så man fick välja sina tider. Maten och personalen är i alla fall oslagbar. Yum. Gå dit med din pojk- eller flickvän (eller med dejten som du vill snärja).

www.lillatavernan.net

Efter mat blev det en liten promenix för mig hem till L där tjejerna höll till. Var nog skönt med en promenad för den mätta och vitlöksdoftande mej... Dock önskar jag att jag haft goa promenadskor istället för klackar. Men men, jag kom fram och fick mig ett glas vin. Så det var bara att parkera i soffan och slappa. Ett bra avslut på en bra dag helt enkelt!

Och ja Bella, det ryktas faktiskt om att du måste visa domdär byxorna nu! Inte ens jag har ju sett dem "för guds skull". De låter ju inte som de är så snygga som du påstår, så upp till bevis! Erkänn nu att du var på Blåkläder och rotade bland säsongens arbetskläder ;)

Nu ska jag väcka S. Vissa människor tycka aldrig vakna... Sen blir det go frukost! Mums, älskar frukost på söndagar! Sen blir det promenad runt Härlanda tjärn om jag får bestämma. Uppdaterar senare!

Puss på er sålänge! Njut av solen... snart är den gone forevaaaaaa.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0