Love

Godnatt allihopa! Här var det trött. Sitter och slötittar på Liverpool-matchen, men kan knappt hålla ögonen öppna. Sängen kallar inom ett par få minuter...

Anne-Britt sitter och redigerar några av våra bilder. Favoriterna ska upp på väggen i hallen och i sovrummet hemma. I sovrummet blir det nog en stor svartvit en. Snyggt. Och lite ego kanske haha? Nejdå. Celebrate love säger jag bara. Ser framemot att få upp nåt på väggarna därhemma, det är dags nu!

Idag har vi shoppat lite sportkläder också, finns en grym outlet-butik här där allt blir så mycket billigare. Galet vad bra det är! Jag fick mig lite soft-shell-kläder som jag kan ha när jag joggar och går nu i höst. Icke bli kall vettni! Varsin fleecejacka blev det också, mjuka som bara den. Mjukt och varmt ska det vara nu i höst.

Ja, godnatt som sagt. Sov sött.

En liten glimt på mitt hjerte:

Kommentarer
Postat av: Christina

Ett riktigt bra foto på dig Stian tycker

Uwe och Christina

2008-09-19 @ 19:50:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0