Måndagsupdate

Hey alla!

Bloggen har stått still några dagar - igen. När man väl fått upp ett flyt så kommer jobb och även annat emellan. Men men... så är det. Och det är ju trots allt kul att blogga, det glömmer jag icke.

Har en vecka ganska full av jobb framför mig, sen är jag dock ledig i en hel vecka innan jag går på igen. Skönt. Ska ha ett litet höstlov har jag tänkt mig. Lite tid för att höststäda och rensa ut det gamla, och in med det nya.

Sen blir det nog också åtminstone en liten miniweekend under detta lov. Jag och S ska ta med Linda och hennes S upp till Oslo, Norge. Stad och land, man kan inte vara tydlig nog ;) Där ska vi tillbringa två nätter på Thon-hotell, nordens första designhotell eller nåt sånt. Snyggt såg det ut i alla fall! Och god hotellfrukost ser man ju alltid framemot. Det är ju halva grejen typ haha... Nej, men sen hoppas vi på bra väder så vi kan vandra runt och kika på det ena och det andra. Var i Oslo för ett år sedan, nästan exakt, och vi hade hur skoj som helst. Denna lilla tripp var förövrigt vår födelsedagspresent till dom båda, ganska så bra va?

Här är lite bilder från location, snyggt och cleant:

                     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0