Min dag i bilder

Tänkte sätta fokus lite mer på foto i den här bloggen. Blir så inspirerad av alla andra bloggar som är mycket flitigare än vi på att ladda in bilder på datorn. Framförallt att ta korten överhuvudtaget... Nu är det bättring.

Idag har jag i alla fall lyckats dokumenterat min dag. En helt vanlig dag i mitt liv... Typ. Kanske blir det fler sånnahär små bildserier, faktiskt väldigt kul! Man tar så sällan kort i vardagen. Små ögonblicksbilder som man inte vill glömma... Det borde man göra oftare.

Here it goes! Vaknade klockan 5 i morse, pigg som en nötkärna. As if!? Nja, här står jag på jobbet klockan 6 på morgonen, osminkad och hur glad som helst (skönt att sluta jobba klockan 13 trots allt):



Efter work åkte jag för att hämta hunden. Hon kom inte ens och hälsade på mig... Hon låg som en latis i sin korg under trappan - för en gångs skull inte i mammas o pappa säng dock:



Chick fick sitta i framsätet - bak och fram. Hm. I de skarpa svängarna flög hon nästan stackarn:



Sen var det dags att träffa B på stan. Kikade runt här och var, alltid lika inspirerande. Passade på att plåta lite inne i provhytten, perfekt liten studio med spegel och allt.

Dagens trasor:
Svart linne från American Apparel
Grå långkofta från Zara (de har många snygga nu, i olika modeller)
Svart kjol från Monki
Lila strumpbyxor från Topshop
Väska från Björn Borg
Silvermedaljong från Guldfynd
Svarta, låga stövlar från Skopunkten



Försökte ta en sjysst (och rättvis) bild på Bellas omtalade, snygga blåa byxor. Gick väl sådär. Men här är dom i alla fall. Jag tyckte dom var snygga, cool färg om inte annat:



Det blev lite smått och gott för mig idag.

Mössa från Monki
Knästrumpor och strumpbyxor från Cubus
Nagellack från Depend (mörkröd-brun färg med lite glitter)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0