Thanx a lot! ;)

Jahopp... Hmmm... ;)

Kommer ni ihåg att jag berättade om mina nya jeans som jag köpt. Mina nya favvo-byxor ni vet? Ja, hur som helst. Dom hade jag på mig igår. Och efter jobbet åkte jag till Johan och det första han på säger på stationen är:

J: Är det dina jobbarbyxor?
B: Va? Haha, neeej!

Hemma:
J: Vilka konstiga byxor...
B: Va? Dom är skitsnygga ju!

1 timme senare:
J: Vill du låna mina mysbyxor istället?
B: MEN NU FÅR DU GE DIG!!!!

Hmm... Ja, vad ska man säga! Han säger ju vad han tycker iaf! Och det är väl bra... Men usch! Vad tänker han med? Dom är ju faktiskt skitsnygga! :O

Kommentarer
Postat av: sofia

Tror det behövs läggas upp en bild på byxorna snart, lite nyfiken =) hihi

2008-09-20 @ 15:49:05
Postat av: maddi

Jag vill se en bild!! :)

2008-09-20 @ 16:43:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0