Tired

Okej, nu är jag inte så jättepigg längre. Två dagars lång övertid tar på krafterna. Imorse var jag helt död och sa till mig själv att idag ska jag inte jobba över. Men problemet med plockmaskinen var kvar och jag fick stanna ändå. Risken finns väl imorgon också... Hmmm...

Men så ikväll unnade jag mig därför ett varmt bad med tända ljus. Det hjälper verkligen... Och så ska jag försöka lägga mig tidigt idag så att jag får mina 8 rekomenderade timmar. Dvs nu egentligen, men suck vad tråkigt! Det är ju nu på kvällen allt händer framför datorn! Eller hur? ;)

Kommentarer
Postat av: MichaelaRV

gud va hemskt att jobba övertid och tjäna pengar!!!!!

2008-09-25 @ 18:40:42
URL: http://www.michaelarv.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0