Stan

Sådär ja, då har jag äntligen vart på stan och shoppat upp lite cash! Det var ett tag sen kan jag säga... Och denna gången blev det lite nödvändiga saker också. Inte bara klänningar och toppar som det brukar bli. En varm söt kofta t.ex. och ett par riktigt heta himmelsblå jeans. Båda från Rut... Jag är specielt kär i jeansen. Dom lär ni se mig i mycket. Dessutom hittade jag ett par gamla miss sixty jenas i min garderob som jag aldrig använt. Så man kan ju säga att jag har två nya snyggingar! ;) Men jag vet inte. Märkesjeans känns lite out?

Och så en klänning såklart! Och lite småkraffs. Men jag fick leta ett tag. Jag måste säga att jag är riktigt besviken på höstens mode. Tråkigt... Jag tänker följa min egen stil och smak till fullo... Ses&Höras //B

Undra om Chicko vill följa med nästa gång? Nej, stackarn är verkligen ingens stadshund! ;)


Kommentarer
Postat av: Christina

Det var i alla fall snygga kläder som du har köpt!

2008-09-18 @ 20:44:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0