Bakom mina solglasögon

Vår i luften och solglasögonen är på! Hur mår du idag?

Även om söndag inte är min favoritdag, så får man försöka njuta av lugnet. Njuta och bara vara. Det är en sådan dag som många gånger bara flyter obemärkt förbi, och ofta gör man inte så mycket. Kanske stannar man upp och tänker mycket, det gör åtminstone jag. Tänker på vad jag uppnått och vad jag vill uppnå framöver. Ofta blir det tankar som inte leder nån vart och bara virrar till det i mitt stackars huvud. Livet är allt en krånglig, svår och ibland smått underbar gåta...
Man får hitta sina egna inspiration-och motivationskällor när man har en typisk söndag-tänkaredag. S är en av mina idag. Och att ligga och läsa lite. Så det blir det nu: en god bok och en pojkvän som fotpall.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0