090826

Får börja dagen med att säga Grattis Bror! Hela 24 år blir lillskiten idag, och det är bara ett ynka år yngre än mig det. Ja, så tiden går mina kära... Ingen hejd på det hela! Hur som helst så blir det lite firande senare ikväll. Grill och gott om jag hört rätt. Mums. I'm there!

Innan dess så ska det bli en riktig fixardag! Jag är ledig, och passar därmed på att fixa såntdär som är ovärderligt att få gjort ibland. Att sitta i telefonkö är t.ex. en sådan sak som man inte har lust med när man jobbar/ska jobba inom kort. Så idag har jag all tid i världen att slösa, härliga känsla!

Det är inte lite saker som ska ordnas innan en stor flytt vill jag lova. Det är inte bara att ringa flyttbilen och dra iväg liksom... Nej, det är miljoner småsaker som man inte tänker på. Jag, som tyvärr inte är den mest organiserade människan, har t.o.m. blivit tvungen att skriva upp saker i en prydlig liten bok. Saker som ska göras, tidpunkt när de ska göras, om de blivit gjorda o.s.v. Jag har verkligen märkt hur underlättande det är, så nog kommer jag fortsätta på den linjen även i framtiden. Det känns som allt går framåt! Även den personliga utvecklingen så att säga...

Nu: Hämta tvätten
Sen: Cykla in till Nordstan för att kopiera nyckel, gå till SEB och köpa brorsans present (hinner nog förbi nån sko-rea också!)

Later!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0