En sjukling i huset

Goodmorning sunshines!

Idag har jag en hostande och snörvlande man här hemma. S har fångat in en riktig dunderförkylning! Jag hoppas inte den fastnat på mig också. Jag blir sjuk (sängliggandes sjuk) en gång om året ungefär. Det brukar  faktiskt vara i augusti också när jag tänker efter... Nope, denna gången ska jag klara mig. Imorn är semestern slut också. Och jag känner inte för att bli tvungen att förlänga den sängvägen. Om ni förstår hur jag menar :)

Mamma kommer snart och hämtar upp mig i alla fall, så att vi får oss en dag ute vid havet. Varberg eller Lilleby blir det! Snacka om att behöva sola lite...


Varberg i juni, så underbart vi hade det!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0