Getting better

Jag är väl inte den som skriver så mycket om kändisar direkt, men några sötnosar därute har jag allt koll på. Speciellt de i min egen ålder känner jag mest för. De skulle i teorin kunna vara vänner eller syskon.

Man får läsa varje dag om hur de unga i Hollywood går ner sig. Det är ganska hemskt att de blir så exponerade i media just när deras liv tar sådana tragiska vändningar. Tänk att ha en kamera i näsan såfort man lämnar sitt hus eller när man sitter och proppar i sig en bulle på nåt café nånstans. Vilken press att ha på sig, dygnet runt. Råkar man se "normal" och osminkad ut, så får man se en närbild på sig själv i tidningen nästa dag där rubriken frågar om man tappat stinget. Folk skulle kunna bli galna för mindre... Och jag förstår att de blir det också.

Glad att i alla fall se Mischa Barton på rätt spår igen. Visst ser hon väl glad ut på inspelningen av sin nya serie The beautiful life? Hennes "nya" hårfärg är förresten riktigt fab. Underbar nyans!

Happy face:




Ingen alkohol däri inte:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0