Goodmorning sunshine

Vaknade upp med ett sött sms från S, och dagen startade galant! Är hemma i mammas och pappas hus i några dagar och hälsar på. Hoppade bokstavligen ur sängen i morse och gjorde en go frukost med gott kaffe. Satt och konverserade med pappa en stund om dittan och dattan för att sedan snöra på mig löpskorna. En snabb liten joggingtur som kan ses som en miniversion av Hisingen runt. Det var skönt att komma ut så tidigt faktiskt, en kickstart för kroppen. Med bra musik i öronen så får man fart på den mest trögstartade kroppen. Sedan är man pigg resten av dagen och det är en underbar känsla det.

Nu ska jag lägga mig ute på gräsmattan med en bok och bara njuta. Solen är här i några dagar, och det ska utnyttjas till fullo! Som alla svenskar säger: Det gäller att passa på!

Så det ska jag nu!

Hittade denna gamla bild på mig i arkivet, 18 år... 7 år sedan. Hjälp, vad tiden går...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0