Higher and higher

Goder eftermiddag!

Tog mig en rejäl cykeltur (enligt mig). Ingen aning om hur långt, men runt milen skulle jag tro. Dessutom bestod en stor del av turen av en förfärlig uppförsbacke! En lång, halvbrant och slingrande sak. Det gick bara  inte att cykla hela, och knappt att gå heller för den delen. Men det kändes bra efteråt när man visste att man överlevt!

När jag kom hem var träningen inte slut. Nej, nej tvärtom - nu började det stora kraftprovet. Har ägnat en stund åt att gå in mina aldrig använda klackar på 13 cm nämligen. Och det vet ju ni tjejer att det krävs viss träning (och talang också va?). Sålänge skorna i sig är sköna, så funkar det. Men det är ändå en bra idé att töja lite hemma innan nåt speciellt tillfälle, där man måste ha dem i flera timmar, dyker upp.

Så ja, jag har gått runt som en 187 cm lång, stapplande pinne härhemma. Lustigt hur vissa dagar kan se ut va...

Puh, tacka vet jag platå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0